Grupa N samochodów rajdowych jest to taka grupa, której cechą charakterystyczną jest bardzo ograniczona liczbą przeróbek, które dostosowują samochód do rywalizacji w rajdzie. Samochody w tej grupie posiadają silnik, który posiada wkładkę filtra powietrza sportową. Z kolei w układzie wydechowym posiada katalizator sportowy oraz końcowy tłumik. We wnętrzu samochodów z grupy N tak samo jaki w każdym innym samochodzie rajdowym montowana jest klatka bezpieczeństwa. Samochody te posiadają sportową kierownicę oraz fotele kubełkowe. Ponadto tutaj montuje się również szelkowe pasy bezpieczeństwa. Grupa N samochodów rajdowych jest podzielona na klasy w zależności od pojemności silnika samochodu. Są to kolejne cztery klasy: N1, N2, N3 oraz N4. Klasę N1 stanowią samochody o pojemności silnika do 1400 centymetrów sześciennych. Tutaj zalicza się następujące modele samochodów: Volkswagen Polo GTI oraz Nissan Micra. Klasę N2 stanowią samochody o pojemności silnika od 1400 centymetrów sześciennych do 1600 centymetrów sześciennych. Tutaj zalicza się następujące modele samochodów: Citroen Saxo VTS oraz Peugeot 106 Rallye, S16. Klasę N3 stanowią samochody o pojemności silnika od 1600 centymetrów sześciennych do 2000 centymetrów sześciennych. Tutaj zalicza się następujące modele samochodów: Honda Civic Type R, Renault Clio Sport oraz Opel Astra OPC. Natomiast klasę N4 stanowią samochody o pojemności silnika 2000 centymetrów sześciennych z turbosprężarką oraz z napędem na cztery koła. Tutaj zalicza się następujące modele samochodów: Subaru Impreza WRX STI oraz Mitsubishi Lancer Evolution.
W ramach klasy N4 istnieje podklasa S2000. Ta podklasa obejmuje samochody z wolnossącymi silnikami oraz z napędem na obie osie. Są to między innymi następujace modele samochodów: Ford Fiesta S2000, Fiat Grande Punto S2000, Toyota Corolla S2000, Peugeot 207 S2000, Volkswagen Polo S2000 oraz Skoda Fabia S2000. Z kolei w ramach Rajdowego Pucharu Polski zorganizowana jest klasa N0, która obejmuje samochody o silnikach o pojemności do 1150 centymetrów sześciennych. Wśród tej klasy wyróżnić możemy między innymi następujące modele samochodów: Fiat Seicento Sporting, Abarth oraz Fiat Cinquecento Sporting. Z kolei samochody klasy Super 1600 są to samochody rajdowe, które należą do grupy A6. Samochody tego typu posiadają silniki o pojemności skokowej 1,6 litra bez turbodoładowania. Samochody te osiągają około 220 koni mechanicznych. Co więcej samochody te posiadają napęd na przednie koła. Napęd ten jest przenoszony za pomocą sekwencyjnej skrzyni biegów. Samochody z tej grupy posiadają również tak zwaną szperę, która ułatwia dostosowanie przeniesienia napędu do nawierzchni. Samochodami z tej grupy startują młodzi kierowcy w mistrzostwach Junior World Rally Championship. Przykładami modeli samochodów z tej klasy mogą być kolejno: Suzuki Ignis S1600, Suzuki Swift S1600, Fiat Punto S1600, Fiat Palio S1600, Opel Corsa S1600, Renault Clio S1600, Volkswagen Polo S1600, Ford Puma S1600, Ford Fiesta S1600, Citroen Saxo S1600, Citroen C2 S1600, Peugeot 206 S1600, MG ZR S1600 oraz Alfa Romeo 147 S1600.